google-site-verification: google15269942918ec366.html راه آزادی: کارگردان حکومتی: مسیحی هم که صهیونیست باشد داریم/ لعنت بر این اندیشه صهیونیستی

۱۴۰۲ مهر ۳۰, یکشنبه

کارگردان حکومتی: مسیحی هم که صهیونیست باشد داریم/ لعنت بر این اندیشه صهیونیستی


ابوالقاسم طالبی از کارگردانان حکومتی در ایران با انتقاد از چهره‌های سرشناس که علیه اسرائیل موضع نگرفتند به «هو» شدن مرضیه برومند در مراسم تدفین مهرجویی اشاره کرد و گفت صهیونیست حتمن نباید یهودی باشد. مسیحی که صهیونیست باشد داریم، سینماگر که صهیونیست باشد داریم مجتهد که صهیونیست باشد داریم شاعر، بازیگر و .. داریم.

«محبت نیوز»- ابوالقاسم طالبی از کارگردانان حکومتی در ایران با انتقاد از چهره‌های شناخته شده که علیه اسرائیل موضع نگرفتند گفته «بارها عده‌ای خواستند به جمهوری اسلامی طعنه بزنند و فالور جمع کنند، لعنت بر فالور و این اندیشه صهیونیستی که اشک مادر و خردشدن پدر را موجب شد و بچه‌ها را از بین برد.»
سایت «سینماپرس» ۲۹ مهرماه گزارش داد ابوالقاسم طالبی در تجمع هنرمندان و سینماگران ضداسرائیلی که در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد، خطاب به هنرمندانی که علیه اسرائیل موضع نگرفته‌اند گفت «اینها هنرمند نیستند، به آنان هنرمند نمی‌گویند. بله دیگران به شما هنرمند می‌گویند، جایزه هم می‌دهند، جشنواره صهیونیستی هم می‌برند اما بدانید شما مُبلغ صهیونیست هستید.»
وی با اشاره به «هو» شدن مرضیه برومند در مراسم تدفین داریوش مهرجویی به خاطر حمایت از فلسطینی‌ها انتقاد گفت «مسیحی صهیونیست داریم، سینماگر که صهیونیست باشد داریم، مجتهد که صهیونیست باشد داریم شاعر، بازیگر صهیونیست هم داریم.»
طالبی که ساختن فیلم‌های سفارشی برای حکومت مشهور است در ادامه افزود «من از ته دل تاسف خودم را از این انسان‌ها ابراز می‌دارم که کرکس‌هایی هستند در لباس پرستو و هنرمند واقعی نیستند. ما می‌دانیم که هر کس طرف اسرائیل و رژیم صهیونیستی بود از بین رفت. چرا که صهیونیست‌ها می‌کشند و نمی‌گذارند سر و صدا علیه شان باشد.»
بعد از حمله حماس به اسرائیل و آغاز عملیات تلافی‌جوانه اسرائیل شمار زیادی از مقامات جمهوری اسلامی و حوزوی‌ها از کسانیکه موضع ضداسرائیلی نگرفتند انتقاد کردند.

در ایران فضای عمومی علیه «جریان مقاومت» است. در استادیوم‌ها و مدارس علیه فلسطینی‌‌‌های افراطی شعار می‌دهند و بیلبوردهای ضداسرائیلی حکومت را به آتش می‌کشند 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عفو بین‌الملل: سرکوب زنان و اقلیت‌ها در ایران و استفاده حکومت از مجازات اعدام

  سازمان عفو بین‌الملل در   گزارش سالانه   خود در مورد ایران، به سرکوب زنان، اقلیت‌ها از جمله مسیحیان، شکنجه زندانیان پرداخته و از استفاده ا...