google-site-verification: google15269942918ec366.html راه آزادی: یک زن ایرانی قرآن را مقابل سفارت جمهوری اسلامی در دانمارک رنده کرد

۱۴۰۲ مرداد ۱۷, سه‌شنبه

یک زن ایرانی قرآن را مقابل سفارت جمهوری اسلامی در دانمارک رنده کرد


 یک زن دانمارکی ایرانی تبار امروز یکشنبه یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در کپنهاگ رنده کرد.

«محبت نیوز»- فیروزه بذرافکن زن ایرانی-دانمارکی کلیپی از پاره و رنده کردن قرآن مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک را در حساب خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. این زن ایرانی در حال پاره کردن قرآن لباسی با شعار اعتراضی و تاریخ ساز «زن زندگی آزادی» به تن داشت.

وی گفت که این اقدام را در پاسخ به «درخواست حکومت ایران برای احترام به قرآن» انجام داده است. این زن ایرانی سپس افزود که حکومت ایران به حقوق زنان احترام نمی گذارد و آیات قرآن به مردان مسلمان اجازه می‌دهد اعمال خشونت‌آمیز خود علیه زنان را توجیه کنند.

فیروزه بذرافکن در سال ۱۳۹۲ نیز بخاطر یادداشتی در وبلاگ روزنامه‌ “یولاندز پستن” دانمارک که در آن مردان مسلمان را به “تجاوز، آزار و اذیت و کشتن دختران خود” متهم کرده بود به پرداخت ۵ هزار کرون جریمه یا ۵ روز حبس محکوم گردید.

گفتنی است پیش از این سلوان مومیکا، مهاجر عراقی ساکن سوئد نیز دو بار قرآن را در این کشور به آتش کشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عفو بین‌الملل: سرکوب زنان و اقلیت‌ها در ایران و استفاده حکومت از مجازات اعدام

  سازمان عفو بین‌الملل در   گزارش سالانه   خود در مورد ایران، به سرکوب زنان، اقلیت‌ها از جمله مسیحیان، شکنجه زندانیان پرداخته و از استفاده ا...