google-site-verification: google15269942918ec366.html راه آزادی: یاوه گویی علی چلاق خامنه‌ای : معلمان دانش‌آموزان را به مساجد و هیئت‌ها بفرستند!

۱۴۰۲ اردیبهشت ۱۳, چهارشنبه

یاوه گویی علی چلاق خامنه‌ای : معلمان دانش‌آموزان را به مساجد و هیئت‌ها بفرستند!


رهبر جمهوری اسلامی، روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت، همزمان با روز معلم، از معلمان ایران خواست در همه «ابعاد»، احساس «مسئولیت» کنند.

« علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی امروز سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در دیدار با جمعی از معلمان مدعی شد که “دادن آموزش و پرورش به بخش خصوصی کشور را نابود می کند.”

خامنه‌ای به طور تلویحی مسیر کنونی آموزش و پرورش را که به گفتۀ او به دانشگاه ختم می شود غیرضروری خواند و گفت که توقع او از معلمان این است که دانش‌آموزان را “به حضور در مراکز برکت آفرین” “مساجد و هیئت‌ها” تشویق کنند. خامنه‌ای همچنین از معلمان خواست که “زنده کردن احساس هویت ایرانی-اسلامی و شخصیت ملی در نوجوانان و جوانان باهوش کشور را وظیفۀ اساسی” خود بدانند.

خامنه ای بدون اشاره به ضرورت رفع نگرانی‌های دانش‌آموزان و والدین پس از حملات گازی مشکوک، تنهاگفت که «سعی باید بشود که دانش‌آموز در مدرسه حضور پیدا بکند. مدرسه موضوعیّت دارد.»

این سخنان رهبر جمهوری اسلای درحالی بیان می‌شود که در دوره‌های اخیر، مسئله آلودگی بیش از حد هوا و به همراه آن مسمومیت‌های زنجیره‌ای مشکوک باعث تعطیلی‌های بسیاری از مدارس بوده است.

او همچنین با اشاره به “کمبود معلم متعهد و کارآمد” در کشور گفت : “ظوابط گزینش [معلمان در طول دوران خدمت آنان] نباید کمرنگ شود.”

رهبر جمهوری اسلامی در سخنان امروز خود به موضوعاتی چون بازداشت نمایندگان صنفی معلمان، اعتراضات گسترده و پیاپی آموزگاران به وضعیت معیشت و ناتوانی دولت در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان به طور کامل بی‌اعتنا بود. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عفو بین‌الملل: سرکوب زنان و اقلیت‌ها در ایران و استفاده حکومت از مجازات اعدام

  سازمان عفو بین‌الملل در   گزارش سالانه   خود در مورد ایران، به سرکوب زنان، اقلیت‌ها از جمله مسیحیان، شکنجه زندانیان پرداخته و از استفاده ا...