google-site-verification: google15269942918ec366.html راه آزادی: انتقال مهدی عرفانی فعال مدنی اهل قروه به بازداشتگاه اطلاعات سپاه سنندج

۱۴۰۲ فروردین ۳۱, پنجشنبه

انتقال مهدی عرفانی فعال مدنی اهل قروه به بازداشتگاه اطلاعات سپاه سنندج


 مهدی عرفانی، ورزشکار و فعال مدنی بازداشت‌شده اهل قروه، پس از ربوده شدن توسط نیروهای مسلح حکومتی، به بازداشتگاه اطلاعات سپاه موسوم به قرارگاه شهرامفر در سنندج منتقل شده است. 

بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، مهدی عرفانی، ورزشکار و فعال مدنی اهل قروه که طی یورش مسلحانه نیروهای حکومتی ربوده شده بود، به قرارگاه شهرامفهر متعلق به اطلاعات سپاه پاسداران در شهر سنندج (سنه) انتقال داده شد.

مهدی عرفانی در صبح روز شنبه ٢٦ فروردین ١٤٠٢، طی یورش مسلحانه نیروهای حکومتی در شهر قروه ربوده شد.

پیشتر هه‌نگاو در مورد ربایش آقای عرفانی نوشته بود: در جریان حمله به منزل خانوادگی مهدی عرفانی، تعداد ١٠ تن از نیروهای حکومتی پس از ورود مسلحانه به منزل و ایجاد ارعاب، همراه با ضرب‌وشتم این شهروند را ربودند.

این نیروها پس از تفتیش کامل منزل، وسایل شخصی مهدی عرفانی شامل کتاب، کامپیوتر، تلفن همراه و یادداشت‌های او را ضبط کرده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عفو بین‌الملل: سرکوب زنان و اقلیت‌ها در ایران و استفاده حکومت از مجازات اعدام

  سازمان عفو بین‌الملل در   گزارش سالانه   خود در مورد ایران، به سرکوب زنان، اقلیت‌ها از جمله مسیحیان، شکنجه زندانیان پرداخته و از استفاده ا...