google-site-verification: google15269942918ec366.html راه آزادی: تجاوز به هفت کودک بازداشتی بلوچ

۱۴۰۱ دی ۸, پنجشنبه

تجاوز به هفت کودک بازداشتی بلوچ

 



هفت کودک بازداشتی بلوچ در بازداشتگاه اطلاعات سپاه مورد تجاوز قرار گرفتند.

خبری که به تازگی در صفحات مجازی توسط کمپین فعالین بلوچ منتشر شده، حاکی از آن است که روز جمعه ۴ آذر ماه، هفت کودک بلوچ بدون شناسنامه توسط نیروهای اطلاعات سپاه در اعتراضات بازداشت شده و به بازداشتگاه زاهدان منتقل شدند. 

این کودکان در بازداشتگاه، مورد تجاوز جنسی توسط نیروهای امنیتی قرار گرفتند. طبق اظهارات کودکان، نیروهای اطلاعات سپاه با یکدیگر به زبان عربی صحبت می‌کردند. 

تجاوز و حتک حرمت زنان توسط رژیم جمهوری اسلامی کافی نبود، حال توسط نیروهای خارجی دست به تجاوز کودکان زده است. جنایتی بالاتر از این که دست به تجاوز کودکان زده شود، در تاریخ هیچ کشوری اتفاق نیفتاده است. 

فعالین بلوچ که این خبر را منتشر کردند اعلام کردند: «زخم تجاوز به کودکان و زنان ایرانی در زندان‌های مخوف آخوندها، هرگز از قلب ما ایرانیان پاک نخواهد شد. نیروهای متجاوز شیعه عرب، عراق، لبنان و هزاره افغان و پاکستانی بدانند، پس از سرنگونی رژیم، روز حسابرسی توسط ملت ایران برای آنها بسیار سخت خواهد بود و این اراذل متجاوز، نه تنها در ایران بلکه در کشورهای خودشان نیز تحت تعقیب و مجازات عادلانه قرار خواهند گرفت. ایران میلیونها مجیدرضا رهنورد دارد. روز حسابرسی دور نیست.»

هویت این کودکان به علت مسائل امنیتی، منتشر نشده است. ملت ایران باید بدانند که حکومت جمهوری اسلامی نه تنها دست از جنایات خود برنداشته، بلکه اکنون می‌خواهد با دست درازی به کودکان، احساسات مردم را جریحه‌دار کرده و آنها را از ادامه راه آزادی باز دارد. غافل از اینکه مردم ایران با هر جنایت، بیشتر، مصمم‌تر و با قدرت‌تر برای انقلاب برخاسته و قدم‌های بلندتری برخواهند داشت. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عفو بین‌الملل: سرکوب زنان و اقلیت‌ها در ایران و استفاده حکومت از مجازات اعدام

  سازمان عفو بین‌الملل در   گزارش سالانه   خود در مورد ایران، به سرکوب زنان، اقلیت‌ها از جمله مسیحیان، شکنجه زندانیان پرداخته و از استفاده ا...