غلامرضا رسایی ۳۴ ساله اهل شهر «صحنه» در کرمانشاه و از پیروان کُردهای یارسانی است. او مورخ ۳ آذر توسط مزدوران اداره اطلاعات سپاه بازداشت شد.
اطلاعات سپاه بر علیه غلامرضا رسایی پروندهسازی کرده و اتهامات سنگینی از جمله قتل فرمانده این نهاد را به او نسبت داده است. وکلای غلامرضا نیز به علت تهدیدهای نهادهای اطلاعاتی نظام، از رسیدگی و پیگیری پرونده او انصراف دادهاند.
رژیم جمهوری اسلامی به علت کم شدن نیروها و کشته شدن عواملش، برای به اصطلاح اجرای عدالت، در میان مردم و برای طنابهای اعدام به دنبال گردن میگردد تا جنایاتش را بر گردن آنها انداخته و جانشان را بگیرد.
بسیاری از مردم ایران از کوچک و بزرگ به دست نیروهای امنیتی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی سرکوب، بازداشت، مسموم و کشته شدند.
از سرکوب و بازداشت مردم به علت حجاب اجباری، حقخواهی و اعتراض آنها گرفته تا مسموم کردن دانشآموزان با گازهای شیمیایی، به دار آویختن مردم بیگناه و به رگبار بستن کودکان همه از جنایات جمهوری اسلامی است.
با انتشار عکس غلامرضا در صفحات مجازی، مردم زیادی به این حکم واکنش نشان داده و اعلام کردند ما مردم ایران هیچ کس را جز خودمان نداریم که نجاتمان دهد. اگر یکپارچه و متحد برای سرکوب و سقوط جمهوری اسلامی بیرون نیاییم، روزهای تاریکی در انتظارمان خواهد بود.
تا زمانیکه در لاک دفاعی خود به سر ببریم، حکومت جمهوری اسلامی و عواملش به ما حمله خواهند کرد و سرهای زیادی بالای دار خواهد رفت. دیروز مجیدرضا، محمدحسین، محمدمهدی و بسیاری دیگر بودند، امروز غلامرضا و فردا بسیاری دیگر کشته و یا سرهایشان بالای دار خواهد رفت.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر