بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری ههنگاو، روز سهشنبه ١۶ اسفند ماه ١٤٠١ (٧ مارس ٢٠٢٣) بهاالدین ملکی، معلم بازنشسته اهل سنندج، در حین اعتراض به حملات شیمیایی علیه دانشآموزان مدارس، توسط نیروهای حکومتی مورد ربایش قرار گرفت.
همچنین، نیروهای حکومتی تعدادی از فرهنگیان و دیگر شهروندان را در جریان اعتراضات امروز سنندج، با گلوله ساچمهای هدف قرار دادند.
این تجمع با فراخوان شورای هماهنگی سازمانهای صنفی فرهنگیان برای اعتراض به حملات شیمیایی علیه دانشآموزان مدارس ایران برگزار شده است.
همزمان نیز، نیروهای حکومتی برای جلوگیری از برگزاری تجمعات اعتراضی مشابه، در مقابل ادارە آموزش و پرورش شهرستانهای سقز و مریوان مستقر شدهاند.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر