google-site-verification: google15269942918ec366.html راه آزادی: صدور حکم اعدام برای منصور حوت و نظام الدین حوت شهروندان بلوچ

۱۴۰۱ اسفند ۹, سه‌شنبه

صدور حکم اعدام برای منصور حوت و نظام الدین حوت شهروندان بلوچ


 منصور حوت و نظام الدین حوت از طریق اتهامات محاربه و افساد فی الارض به اعدام محکوم شده اند.

به گزارش حال وش، منصور حوت و نظام الدین حوت به اعدام محکوم شده اند.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است که منصور حوت و نظام الدین حوت از طریق اتهامات محاربه و افساد فی الارض از شعبه دو کیفری دادگاه شهیدموسی نوری زاهدان در تاریخ ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱، بدون داشتن حق وکیل انتخابی به اعدام محکوم شده اند و هر دو نفر به رای صادرهاعتراض نموده که نتیجه اعتراض تاکنون به آنان ابلاغ نشده است و هم اکنون در بند ۹ زندان مرکزی زاهدان بسر میبرند.

منبع افزودمنصور و نظام الدین در طول مدت بازداشت بشدت شکنجه و تحت شکنجه از آنان اعتراف اجباری اخذ شده و اوراقی را بافشار و تهدید بازجویان امنیتی بدون میل خود به اجبار امضا و اثر انگشت زده اند در صورتی که به گفته منابع حال وش نامبردگان هیچ نقشی در اعتراضات چابهار نداشته اند و آتش سوزی اماکن شخصی و دولتی توسط نیروهای لباس شخصی صورت گرفته است.

منصور حوت متولد ۱۳۷۴، فرزند کمال خان شاعر و ادیب بلوچستان متاهل و نظام الدین حوت متولد ۱۳۸۱ فرزند لال محمد مجردهر دو اهل و ساکن چابهار می باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عفو بین‌الملل: سرکوب زنان و اقلیت‌ها در ایران و استفاده حکومت از مجازات اعدام

  سازمان عفو بین‌الملل در   گزارش سالانه   خود در مورد ایران، به سرکوب زنان، اقلیت‌ها از جمله مسیحیان، شکنجه زندانیان پرداخته و از استفاده ا...