google-site-verification: google15269942918ec366.html راه آزادی: جنایات هولناک جمهوری اسلامی

۱۴۰۱ دی ۱, پنجشنبه

جنایات هولناک جمهوری اسلامی



هر روز شاهد جنایت‌های هولناک بسیاری از جانب رژیم جمهوری اسلامی نسبت به مردم ایران هستیم. جنایاتی که هر روز به تعداد آن اضافه می‌شود.

خبرهایی که به تازگی در صفحات مجازی منتشر شده، حاکی از جنایات جمهوری اسلامی است. جنایاتی که در هیچ جایی از تاریخ بشر، بدین شدت صورت نگرفته است. 

روایتی تکان دهنده از زبان ماهیگیران در خلیج فارس! یک شاهد عینی از ماهیگیران شیف می‌گوید: «چند شب پیش برای صید ماهی با لنج به دریا رفتیم، جایی بین بوشهر و خارک بود. در دل شب متوجه شدیم یک هلیکوپتر در حال انداختن شلیف (گونی‌های بزرگ حمل بار) به داخل دریاست. چراغ‌های لنج خاموش بود و سرنشینان هلیکوپتر متوجه ما نبودند. از سر کنجکاوی سعی کردیم گونی‌ها را از آب بگیریم، دستمان فقط به دو عدد از آنها رسید. وقتی گونی را باز کردیم داخل آن یک آدم زنده بود، لخت و کتک خورده به همراه مقدار زیادی سنگ که او را به کف دریا ببرد. 

از صدای برخورد شلیف‌ها با سطح آب می‌شد تشخیص داد که پانزده گونی انداخته شد. فقط دو نفر را زنده گرفتیم و دستمان به بقیه شلیف‌ها نرسید. آن دو نفر کُرد بودند و به زبان کردی حرف می‌زدند که در جریانات اخیر دستگیر شده بودند. هم مذهب ما (اهل تسنن) بودند، آنها را به ساحل آوردیم. لباس، غذا و مقداری پول به آنها داده و مخفیانه راهی‌شان کردیم.»

و اما خبر تکان دهنده دیگری که منتشر شده است، گویا روز شنبه ۲۶ آذر ماه اتفاق افتاده و خبر آن امروز منتشر شده است. پیکر دختر نوجوانی که کشته و در بیابان‌های شهریار رها شده است و متاسفانه از هویت و علت مرگ او هیچ اطلاعی در دسترس نمی‌باشد. 

یک انسان چقدر می‌تواند قصی‌القلب باشد که دستور اجرا کردن این جنایات را بدهد. رژیم جمهوری اسلامی و عوامل آن چگونه می‌توانند در برابر این همه جنایت هولناک پاسخگو باشند؟ آیا جایی برای پناه بردن آنها برای فرار از جنایاتشان وجود دارد؟ آیا سازمان حقوق بین‌الملل آنها را برای این همه جنایت محاکمه خواهد کرد؟

شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان، جهت روشن شدن اذهان عمومی این خبر را منتشر کرده است و صحت خبر ارسالی را به گزارشهای تکمیلی موکول می‌نماید.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عفو بین‌الملل: سرکوب زنان و اقلیت‌ها در ایران و استفاده حکومت از مجازات اعدام

  سازمان عفو بین‌الملل در   گزارش سالانه   خود در مورد ایران، به سرکوب زنان، اقلیت‌ها از جمله مسیحیان، شکنجه زندانیان پرداخته و از استفاده ا...