google-site-verification: google15269942918ec366.html راه آزادی: خامنه ای قاتل و دیکتاتور تو باید سرنگون و محاکمه شوی _به پایان سلام کن

۱۴۰۱ آذر ۱۴, دوشنبه

خامنه ای قاتل و دیکتاتور تو باید سرنگون و محاکمه شوی _به پایان سلام کن

 


خسته ام،از اینکه یک مشت وحشیِ تروریست داعشی به کشورم ایران حکومت میکنند خسته اموقتی میبینم ثروت و منابع و عظمت ایرانخرج تجهیزات و مستشار روسی می شود تا به وسیله اش خود مردم ایران کشته شوند خشمگین میشوموقتی میبینم یک مشت داعشیاسلام گرای افراطی و حیوان صفت به #آرمیتا_عباسی تجاوز میکنند ، #مهسا_امینی را میکشند ، میلیون ها زنان ایران را با توجیهاتابلهانه و عصر الهجری از حقوق ابتدایی خود محروم میکنند و با آنها همچو برده و کنیز رفتار میکنند خونم به جوش می آیداین بسیارجنون آمیز است که در یکی از غنی ترین سرزمین های دنیا مردم فقیر و مفلوک هستند و دغدغه شان به جای خوشی ، آب و برق امکاناتاولیه استهفت هزار سال است بدنام ترین ، شرورترین و حقه بازترین قشر جوامع بشری مروجان مذهبی بوده اند و حالا که اکثر ملتهای پیشرفته آن ها را به سطل زباله ریخته اند، این آخوندهای داعشی در ایران هنوز برای مردم حکم اعدام و محاربه صادر میکنند ،ترکیه کشور مسلمان امروزی که از این احکام خبری نسیت و آلمان یک کشور مسیحی که همه آزاد با دین و بی دین بر اساس قانوندموکراتیک تصمیم میگیرند و زندگی میکنند . از این شرایط خسته و دل شکسته هستم و آرزوی سرانجام و زندگی نرمال در وطنم ایران رادارم ، وطنی که بشود در آن در شرایطی انسانی و عقلانی زیست . کار کرد در هوای تمیز تنفس کرد و خانواده داشت . دلم وطن میخواهد، جایی که در آن احساس کنم که در خانه هستم . خاکش و ثروتش برای من است ، همان حسی را میخواهم در ایران داشته باشم کهامروز یک آلمانی در آلمان دارد . تحمل این روز ها برایم زجر آور استوقتی حساب می کنم و میبینم تا برآورده شدن این آرزو ها فقط دوماه#اعتصابات_سراسری و یک هفته تظاهرات میلیونی لازم است ، هیجان زده میشوموقتی میبینم بیش از ۹۰ درصد  جامعه نابودیجمهوری اسلامی را میخواهند اما این توافق ، هماهنگی و همکاری در یک وقت مشخص صورت نمیگیرد ،در دلم آشوب به پا میشود . همیشه در دلم میگویم : پس چه مرگمان است؟ هدف مشخص است ، راه معین است ، سرنوشت روشن است . پس چرا از ماه دیگر نه ؟چرا از ۱۴ تا ۱۶ آذر نه ؟ چرا از فردا نه ؟ تا چه زمانی باید این نادرستی ادامه پیدا کند ؟ تا کی باید تباه تریتن ، تروریستی ترین ، کثیفترین حکومت تاریخ دوام پیدا کند ؟ چند هزار نفر دیگه باید بمیرند تا سرانجام این ملت و همان ۹۰درصد بگویند : خب دیگر پراکندگی بساست . از امروز یا بدون جمهوری اسلامی یا دیگر هیچ . حتی اگر از گرسنگی بمیریم کار نمیکنیم تا جمهوری اسلامی نابود شود . حتیشده جهان را به حرکت می اندازیم تا چرخ جمهوری اسلامی دیکتاتور ساقط شود . اما اینها به نظر شما همه رویا و خیالات است؟ دقیقابا همین مسائل و افکار درگیرم ، نه میتوانم استراحت کنم نه میتوانم بخوابم نه کار کنم نه درس بخونم و درست غذا بخورم چون هر لحظهو هر ثانیه به فکر او لحظه و روز هستم که این اتفاق خوب برای وطنم ایران و ملت شریف ایران بیافتهاین افکار و خواست به حق ،باعثخستگی روح و روان انسان میشود و با هیچ چیز به جز پیروزی و آزادی ایران برطرف نخواهد شد . 

پاینده ایران 

#صدرا_مجیب_یزدانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عفو بین‌الملل: سرکوب زنان و اقلیت‌ها در ایران و استفاده حکومت از مجازات اعدام

  سازمان عفو بین‌الملل در   گزارش سالانه   خود در مورد ایران، به سرکوب زنان، اقلیت‌ها از جمله مسیحیان، شکنجه زندانیان پرداخته و از استفاده ا...