google-site-verification: google15269942918ec366.html راه آزادی: جمهوری اسلامی پشتیبان «یهودی کشی» حماس در اسرائیل

۱۴۰۲ مهر ۱۸, سه‌شنبه

جمهوری اسلامی پشتیبان «یهودی کشی» حماس در اسرائیل


 آنچه در عملیات تروریستی حماس در خاک اسرائیل اتفاق افتاد یک «یهودی کشی» بود. آنچه از خشونت‌های بی‌انتهای نیروی جهادی فلسطین ثبت شد جنایت عریان علیه انسانیت بود که جمهوری اسلامی مستقیم از آن پشتیبانی کرد.

حملات تروریستی گروه حماس به خاک اسرائیل با حمایت رسمی مقامات جمهوری اسلامی روبه‌رو شده است.
این حملات بامداد شنبه ۱۵ مهرماه آغاز شد و طی آن صدها نفر از غیرنظامیان کشته و زخمی شدند و شمار زیادی از زنان و مردان اسرائیلی را اسیر کردند و به غزه بردند.
جنایاتی که نیروهای حماس مرتکب شدند بی‌سابقه بود. در واکنش به این خشونت‌های بی‌رحمانه “اسماعیل هنیه” از رهبران حماس در لبنان نماز شکر خواند.
در تهران “یحیی رحیم‌صفوی” دستیار ویژه “علی خامنه‌ای” اولین مقامی بود که علنی به حمایت از تروریست‌ها پرداخت و گفت «ما از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی اعلام حمایت می‌کنیم و مطمئن هستیم که جبهه مقاومت نیز از این موضوع حمایت می‌کند.»
وی تأکید کرد «قطعن مدافعان حرم و شهیدان بزرگی چون قاسم سلیمانی نیز همراه این مجاهدان هستند و ما تا آزادی فلسطین و قدس در کنار مجاهدان فلسطینی خواهیم ماند.»
علی‌اکبر ولایتی مشاور دیگر خامنه‌ای در امور سیاسی نیز در پیامی رسمی از اسماعیل هنیه قدردانی کرد و گفت «آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی رخ داد تجلی‌بخش کوچکی از قدرت انباشته جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین است.»
وی تأکید کرد «این عملیات پیروزمندانه که قطعن روند فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسهیل و تسریع خواهد کرد، نویدبخش نابودی قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی است.»
در شبکه اجتماعی «X» منصوب به علی خامنه‌ای نوشته شد «به فضل الهی سرطان رژیم غاصب صهیونیستی به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه کن خواهد شد.»
در تهران شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از عملیات تروریستی حماس به خاک اسرائیل شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند. آنها همچنین شعار دادند «اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است».
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی نیز با تبریک عملیات «توفان الاقصی» به فلسطینی‌ها و تمام گروه‌ها و جریان‌های مقاومت گفت: «عملیات امروز صفحه جدیدی را در عرصه مقاومت و عملیات مسلحانه علیه اشغالگران در اراضی اشغالی ایجاد کرد.»
با فراخوان سازمان تبلیغات اسلامی شماری از طرفداران جمهوری اسلامی با پشتیبانی بسیج به خیابان‌ها آمدند و بین آنها شربت و شیرینی پخش شد و نورافشانی کردند.
در شهرهایی مثل لندن، برلین و تورنتو شماری از فلسطینی‌ها به خیابان‌ها آمدند و شادی کردند.
آنچه در عملیات تروریستی حماس در خاک اسرائیل اتفاق افتاد یک «یهودی کشی» بود. آنچه از خشونت‌های بی‌انتهای نیروی جهادی فلسطین ثبت شد جنایت عریان علیه انسانیت بود که جمهوری اسلامی مستقیم از آن پشتیبانی کرد. مشخص نیست پیامد این اقدام چه خواهد بود اما به نظر می‌رسد شرایط در خاورمیانه به سرعت درحال دگرگونی است، چراکه خیلی‌ها حمله روز شنبه پانزدهم مهر حماس را با فاجعه یازده سپتامبر مقایسه کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عفو بین‌الملل: سرکوب زنان و اقلیت‌ها در ایران و استفاده حکومت از مجازات اعدام

  سازمان عفو بین‌الملل در   گزارش سالانه   خود در مورد ایران، به سرکوب زنان، اقلیت‌ها از جمله مسیحیان، شکنجه زندانیان پرداخته و از استفاده ا...